Pri nákupoch myslite na to, že predávajúci bude vplývať hlavne na vaše emócie
V súčasnosti je život dosť zložitý a náročný na množstvo vecí, ktoré potrebujeme pre bežné fungovanie domácnosti, od potravín cez spotrebiče až po byty či domy. Niekde bývať musíme, a tak je dôležitý nákup vhodného priestoru na to, aby v ňom človek dokázal žiť s celou rodinou.
- Opatrné nákupy
Táto téma je určená prevažne mladým párom, ktoré rozbiehajú svoj spoločný život a potrebujú „hniezdo“, kde by sa mohli usadiť. Môže to byť v byte alebo dome, ktorý bude spĺňať ich predstavy, no v prvom rade naňho musia mať dostatok finančných prostriedkov.
V týchto situáciách sa prevažná väčšina párov rozhodne osloviť realitných maklérov, ktorí s nákupom a predajom podobných nehnuteľností už majú skúsenosti a zveria im do rúk hľadanie svojej budúcnosti. No aj v tomto prípade treba byť obozretný, pretože ten, kto nehnuteľnosť predáva, má záujem ju posunúť za čo najlepšiu cenu a je ochotný urobiť pre to maximum. Makléri na to zvyknú využívať pekne spracované vizualizácie ponúkaných priestorov či ostatné moderné technológie, no vždy majú na pamäti, že najdôležitejšiu rolu a posledné slovo majú emócie.
- Technológie zasiahli aj reality
Na každom trhu s realitami, a ten slovenský nie je výnimkou, sa bojuje so silnou konkurenciou, bohužiaľ, aj vo vlastných radoch. Makléri sú nútení nabehnúť na nové, moderné trendy, pretože inak ich protivník prevalcuje. A práve tu prichádza čas spoľahnúť sa na pomoc digitálnych technológií. Dobrý maklér musí nehnuteľnosť klientovi prezentovať pokrokovými metódami, uzatvárať obchody a všetko, čo s tým súvisí, už s pomocou digitálnych vymožeností, pretože tie neobišli ani tento segment.
- Pekná vizualizácia pohladí oko
Najskôr je dôležité, aby sa predávajúci zamysleli nad možnosťami, ktoré im pomôžu byť čo najefektívnejšími pri predaji, prenajme či kúpe nehnuteľností. Najviac používaným nástrojom pri online obchodovaní je vizualizácia, no stále ešte má svoje rezervy. Je to momentálne aktuálny trend, ktorým sa realitný trh uberá. Byť úspešný, znamená ovládať umenie predaja a prezentácie s cieľom čo najpozitívnejšie vplývať na kupujúceho. Zákazníci nakupujú aj očami, byty či domy nevynímajúc, a preto je dôležité ponuku predostrieť čo najlákavejším spôsobom, aby zaujala už na prvý pohľad.