Ako zvýšiť predaj vašej značky pomocou reklamy na Instagrame

Instagram je nepochybne jedným z najrýchlejších spôsobov, ako osloviť veľké množstvo konkrétnych používateľov a oboznámiť sa so značkou. Čísla neklamú. Instagram má viac ako 1 miliardu aktívnych používateľov a každý deň je aktívnych viac ako  500 miliónov účtov.

instagram

Vysoko kvalitný a pútavý obsah
Potenciálni kupujúci nehľadajú roztomilé obrázky produktov, vlastne hľadajú obsah, ktorý stimuluje určitý druh vzrušenia a záujmu o ne. Môžeme ho nazvať ako zážitkový obsah. Aby ste vo svojom publiku mohli vytvoriť tento pocit, musíte mať vysoko kvalitný obsah vo forme obrázkov, videí alebo prezentácií.
Vytváranie takéhoto obsahu nie je jednoduché a začína mať správnu stratégiu. Je lepšie vytvoriť menej obsahu, ale dobrú kvalitu ako obsah, ktorý nezaujme.

Pochopte svoje publikum
Aj keď to znie celkom jasne, niekedy je to pre podnik najťažšie. Podniky by mali mať jeden cieľ pri vytváraní svojej stratégie sociálnych médií, a mali by sa zamerať na podmanivé publikum, ktoré sa skutočne zaujíma o to, čo ponúkajú, ako len o to, aby mali tisíce sledovateľov, ktorí sa vôbec nezaoberajú danou značkou.
Ako nájsť to správne publikum? Služba Google Analytics zhromažďuje údaje o podniku a rozdeľuje ich do kategórií. Spoločnosti sa budú môcť dozvedieť viac o veku, pohlaví, záujmoch a online správaní svojich návštevníkov webových stránok. Tieto informácie sa potom môžu použiť na zacielenie týchto kategórií na rôzne reklamné platformy.

telefon

Povedzte to pútavým príbehom
Obrázok stojí za tisíc slov, a je to najlepší spôsob, ako dostať svoj bod naprieč kreatívnym a jedinečným spôsobom. Instagram umožňuje značkám rozprávať príbehy s ich vizuálnym obsahom, či už ide o video alebo obrázok. Je to úžasný nástroj na spojenie s publikom na emocionálnej úrovni.
Je tiež veľmi dôležité prispôsobiť profil Instagramu a časom vytvárať konzistenciu. Napríklad pomocou rovnakej farebnej schémy, ktorá sa líši v prednastavenom množstve tém a vytvorením série obsahu.